Drukke week - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Renate Jansen - WaarBenJij.nu Drukke week - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Renate Jansen - WaarBenJij.nu

Drukke week

Blijf op de hoogte en volg Renate

07 Januari 2014 | Duitsland, Leiwen

Zo, de feestdagen zijn weer voorbij. Dat is dan ook gelijk weer goed te merken op het park, want er is bijna niks meer te doen nu.
Tijdens kerst en oud op nieuw was het hele park vol, en dat was echt hard doorwerken, maar wel onwijs leuk!
Veel leuke mensen op het park, en echt alle activiteiten gingen door en zaten bijna altijd helemaal volgeboekt, super leuk!
Ook was er een klein meisje, wat me echt elke dag 2 weken lang een knuffel kwam geven, zo lief. Zou dr zo mee naar huis nemen, want een schatje was dat!'

Met kerst hebben we hier zelf met de stagiaires niet veel gedaan, want we moesten natuurlijk allemaal gewoon werken, dus hadden we besloten om de dag voor kerstavond met z'n alle te gourmetten, omdat we dan allemaal vroeg klaar waren. Dat was het enige wat we hier eigenlijk aan kerst hebben gedaan.
Verder natuurlijk nog wel n keertje uit geweest met z'n alle, het weekend tussen kerst en oudjaar, en dat was natuurlijk weer leuk!

Met oud en nieuw zijn we hier op het park gebleven, ik ben gezellig naar Monique gegaan, daar met wat mensen gezeten, en om 12 uur zijn we naar de hertenweide gelopen waar de andere stagiaires ook waren.
Daar hebben we gekeken naar het vuurwerk, en wat is dat bizar!
Alles leek zo klein, al dat vuurwerk wat in de dorpjes onder ons afgestoken werd, super mooi en bizar om dat een keer mee te maken.

De dag na oud op nieuw, was helaas minder. Dinsdagavond voelde ik me al niet lekker, dus heb heel de avond op de ranja geleefd haha! Woensdag ochtend had ik al koorts te pakken, dus lekker in me bedje gebleven.
Donderdagochtend toch gaan werken, omdat ik als eerste moest beginnen. Toen Susan kwam, werd ik ook gelijk naar de huisarts gestuurd, en die vertelde mij dat ik de komende 5 dagen niet meer mocht werken. Zit je dan, een huisarts die bepaald hoelang je 'ziek' bent.
Saaie dagen waren dat! Haha, maar morgen mag ik eindelijk weer werken.

Vandaag een lekkere boswandeling gemaakt, nu ik eindelijk weer buiten het stagehuis mag komen haha!

Over ongeveer 2 weken komen ook mama, papa, frank, tante anneke, lotte en wilco een weekendje hierheen, alvast voor mama haar verjaardag, zondag gaan ze dan weer naar huis, en maandag kom ik voor 3 daagjes eventjes naar huis toe.

Dat was het weer voor nu, tot de volgende!

  • 07 Januari 2014 - 16:15

    Mama:

    Zo dat waren de feestdagen wel haha en ziek beginnen aan het nieuwe jaar is eens wat anders (maar denk niet voor herhaling vatbaar ;-) )
    Je bent flink ziek geweest, dat zieke hoofdje voor de webcam.....toen had ik je graag een knuf gegeven. maar gelukkig ben je weer beter en wil je graag weer aan het werk, goed om te horen.
    Over 2,5 weken komen we gezellig een weekendje op bezoek en ja Lara komt ook mee, dan kun je weer een paar dagen knuffelen hahaha
    Voor morgen, werk ze!!!!!!
    Xxxxxxxx <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renate

Actief sinds 18 Nov. 2011
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 13198

Voorgaande reizen:

13 December 2013 - 04 Mei 2014

Back to Leiwen!

02 December 2011 - 07 Mei 2012

Stage voor school

Landen bezocht: