One week to go. - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Renate Jansen - WaarBenJij.nu One week to go. - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Renate Jansen - WaarBenJij.nu

One week to go.

Blijf op de hoogte en volg Renate

04 December 2013 | Duitsland, Leiwen

Nou, omdat mij de laatste tijd al een paar keer gevraagd of ik deze keer tijdens mijn stage op Landal Sonnenberg weer een reisverslag bij ga houden, doen we dat maar!
Ja, ik ga weer terug naar mijn vorige stage. Heb het daar de vorige keer zo naar mijn zin gehad, en heb er altijd al een keer terug gewild. Dus toen ik de kans kreeg, heb ik deze gelijk aangegrepen. Na kort contact met mijn stagebegeleidster van toen, was het gelijk allemaal geregeld! Hun zijn ook blij mij weer terug te hebben, dus super leuk allemaal!
Over een klein weekje vertrek ik weer, en omdat ik van me vorige stage natuurlijk nog weet welke Nederlandse dingen ik onwijs ga missen daar, zijn we alweer lekker inkopen aan het doen. Pakken hagelslag inslaan haha!
Natuurlijk ook nog gezellig met vriendinnen leuke dingen doen de laatste weekjes thuis!
En, deze keer gaan niet alleen me ouders me mee wegbrengen, maar gaat ook oma gezellig mee! Super leuk, want dat vorige keer is ze alleen aan t einde van mijn stage op me verjaardag als verassing geweest, en nu gaat ze gewoon mee mij wegbrengen (: !
Pff, volgende week vrijdag vertrek ik alweer, maar eerst nog dinsdag. Dan krijg ik de uitslag van mijn examens, en vind het zo spannend! Hoop echt dat ik het gehaald heb!

Nouja, dit was het wel even. Als ik weer in Duitsland ben, komt er weer een verslag!


  • 05 December 2013 - 08:33

    Oma En Opa:

    Hai mopke. Wij zullen je missen, maar als je weer terug bent gaan wij dat samen vieren met een lekker etentje X X

  • 05 December 2013 - 12:47

    Sandra:

    Heee Renate, ik ga je zeker volgen!

    xx Sandra!

  • 12 December 2013 - 16:57

    Mama:

    Net je koffer ingepakt en alle andere spullen verzameld. Alles staat in de woonkamer klaar voor je nieuwe avontuur..... ik hoop dat je tijd op Sonnenberg net zo fantastisch wordt als de vorige keer. Een ding is zeker, ik ga je missen, maar we appe, skype en dat soort dingen haha.
    Ik hou van jou, vergeet dat nooit!!! ♥♥♥♥ Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renate

Actief sinds 18 Nov. 2011
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 13206

Voorgaande reizen:

13 December 2013 - 04 Mei 2014

Back to Leiwen!

02 December 2011 - 07 Mei 2012

Stage voor school

Landen bezocht: