Update. - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Renate Jansen - WaarBenJij.nu Update. - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Renate Jansen - WaarBenJij.nu

Update.

Blijf op de hoogte en volg Renate

03 Februari 2014 | Duitsland, Leiwen

Zo, hier weer een kleine update.

Er zijn wat dingentjes gebeurt de afgelopen weken, bijvoorbeeld dat ik besloten heb me haren te verven. Tegenwoordig ben ik een halve redhead! Maar, heb er al vele complimentjes over gehad (:

Ondertussen zijn pap, mam, frank, tante Anneke, Lotte en Wilco alweer naar huis, na een gezellig weekendje hier op het park. Na een dagje werken eventjes snel omgekleed en toen kwamen ze het park al oprijden. En, ook lekker me lieve hondje weer kunnen knuffelen :D
We hebben het weekend lekker gewandeld in het bos, pff dat was me n wandeling. Stonden we ineens bijna onder aan de berg en moesten we dus nog helemaal terug naar boven. Drama, maar was wel de moeite waard! Daarna lekker gegourmet, en de kachel aangestookt. Zondag moest ik helaas wel weer gewoon werken, dus toen ik moest beginnen zijn ze weer allemaal naar huis gereden. Maar dit afscheid was niet voor lang, want een dag later zat ik na werktijd alweer in de auto onderweg naar huis voor een paar daagjes, lekker thuis met mam dr verjaardag. En wat hebben we thuis allemaal gedaan, nou; geshopt! Lekker eventjes bij me opa en oma langs geweest die ik ook allang niet meer gezien had, mama dr verjaardag gevierd, Nederlandse dingen die ik mis gekocht, en naar de kapper. Daarna weer terug naar huis donderdag, want vrijdag moest er weer gewoon gewerkt worden.

En dan natuurlijk dat ik de dag dat me familie hier een weekendje naartoe kwam, de parkmanager die eventjes met me kwam praten! Dat hij het erg leuk vond dat ik er weer was, en of ik na deze stage klaar ben met school. Waarop je antwoord; Ja, dus als je werk weet laat t me maar weten! Om vervolgens het antwoord te krijgen dat ie misschien wel iets leuks voor me weet, en een goed woordje voor me gaat doen op Landal Wirftal! Dus wie weet, ben ik binnenkort toch een echte Duitser, en moet ik gaan immigreren!

Ondertussen is het ook weer wat drukker op het park, maar toch nog altijd rust. Gister te horen gekregen dat ik de AT-Tage mag gaan organiseren. Een school uit Nederland die hier dan een weekje komt, en vanalles gaan doen. Veel werk, en vind het ook ook zeker spannend, maar wel echt super leuk dat ik deze uitdaging mag gaan doen!!
OHJA! En, ik ga met carnaval een weekendje op Landal Hochwald werken. Helemaal alleen de Fun & Entertainment daar eventjes draaien. SPANNENDDDD!

Dat was het wel weer denk ik.
Tot de volgende, xx

  • 03 Februari 2014 - 22:58

    Mama:

    Ja dat was een leuk weekend! En pffff na die wandeling had ik spierpijn op plekken dat ik niet wist dat je daar spierpijn kon hebben :-D maar het was wel super mooi weer en ook lara en buddy vonden het geweldig.
    Dat je voor mijn verjaardag naar huis kwam was erg lief. Dus dinsdag, hop naar de stad en jahoor je bent goed geslaagd!!
    Op donderdag vertrok je weer met een volle kofferbak "nederlandse" spullen naar Leiwen. Moest ik toch weer een traantje laten toen je ging.....maar ja je bent en blijft mijn meisje <3
    xxxxxx mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renate

Actief sinds 18 Nov. 2011
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 13193

Voorgaande reizen:

13 December 2013 - 04 Mei 2014

Back to Leiwen!

02 December 2011 - 07 Mei 2012

Stage voor school

Landen bezocht: